מילה טובה
119 משתתפים
3-5 מפגשים בהתאם לצורך
⁌ התייחסות משותפת לתופעות של אלימות ו/או חרם
⁌ יצירה בעקבות חוויות וסיפורים
⁌ מניעת אלימות בעזרת הזדהות
⁌ בסדנה הארוכה – תוצר אומנותי כיתתי
★ מתאים לכיתות ד’-י”ב (בהתאמה לקהל היעד)
סדנה מודולרית מותאמת לגיל המודרך ולצרכי בית הספר
יבוד ושיח על חוויות של אלימות במרחב לא שיפוטי ופתוח
יצירה בעקבות סיפורים על חרם ופגיעה
בכיתות הבוגרות – עיסוק בבריונות ברשת ובעולם הרשתות החברתיות
תוצר אומנותי מקורי (בסדנה הארוכה בלבד)
התלמידים לומדים להתמודד עם חוויות של אלימות וחרם במרחב לא שיפוטי ופתוח, תוך דיון ועיבוד רגשותיהם.
התלמידים יוצרים יצירות אמנות בעקבות חוויות אישיות וסיפורים על חרם ופגיעה, ומפתחים הזדהות והבנה כלפי אחרים.
הסדנה מעודדת הזדהות עם נפגעי חרם/אלימות, תורמת למניעת התופעה ומקדמת סביבה בטוחה ותומכת יותר בבית הספר.
*הסדנה מותאמת לגיל התלמידים ולצרכי בית הספר, ומאפשרת גמישות במספר המפגשים (3-5 מפגשים) בהתאם לצורך.
אוסנת ברוך, יועצת חינוכית, ירושלים:
“מלה טובה זאת תוכנית גאונית. זה עשה בבית הספר משהו שאף תוכנית מניעה לא הצליחה. גם תלמידים שלרוב ציניים גילו פתיחות.”
ליה בר, תלמידת י’, חיפה:
“בדרך כלל שיעורים על רשתות חברתיות זה הטפה כזאת ופה הם באמת באו לדבר על זה”
חנן בורובסקי, מחנך כיתה, באר שבע:
“כתיבה יוצרת זה כלי שלא הכרתי וזה עזר לתלמידים לבטא את עצמם בנושאים לא פשוטים. לפעמים קשה למבוגרים לגשת לנושאים של יחסים ובנים-בנות ופה זה קרה באופן טבעי”